niedziela, 31 października 2010

:)

Darmowe sukienki z opery

Dzisiaj dostaliśmy ostatni prezent z opery. Tym razem dostaliśmy dwie takie same sukienki... Jak myślicie tak miało być? Mi się wydaję, że to błąd.

piątek, 29 października 2010

Darmówka z okazji 80 mln użytkowników...

Admini jak zwykle się nie postarali. Z spoilerów, o których pisał wcześniej Lucas (KLIK) tylko jedna rzecz jest darmowa (zaznaczyłem ją na czerwono).
Jak myślicie, dostaniemy jeszcze coś?

Nowy strój na Stardol!

Admini dodali do starplazy bardzo fajny kostium. Mi się on bardzo podoba i już go kupiłem, a wy?

80 mln już jest!

Przed chwilą przebiliśmy 80 milionów użytkowników na stardoll! Cieszycie się? 


Opera Mystery - dzień ostatni

Moje przypuszczenia się sprawdziły. Dzisiaj dostaliśmy dzisiaj darmowe wnętrze oraz dodatkowo jeszcze fale jako ostatni z prezentów. Cieszycie się? ;)

Akcja z okazji 80 mln użytkowników!


Co o tym sądzicie? Mi się to podoba. ;D

czwartek, 28 października 2010

Darmowa spódniczka i buty

1. Wchodzimy na www.62.1.204.72/72/nph-proxy.pl
2. W okienko wklejamy www.stardoll.com
3. Logujemy się.
4. W okienko z adresem Stardoll wklejamy www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=707
5. Gotowe! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz